مــنــتــديــات FACE TOOK
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات شبابية واكثــــــــــــر......

function ejs_nodroit() { alert('جميع الحقوق محفوظة'); return(false); } document.oncontextmenu = ejs_nodroit;

ايه النور ده انتا نورتنا
الفرصه الذهبيه لك انك تبقى ن اعضاء الادارة بس انتا خش وساهم وورينا نشاطك
عــــــــــــــــيد ســعــيد
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
forever
رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Vote_rcapرسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Voting_barرسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Vote_lcap 
Rody
رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Vote_rcapرسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Voting_barرسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Vote_lcap 
mariog
espaniole
kimo_eldaly
sony
دودي
EZZ EL ARAB
A7EMD
malek

المواضيع الأخيرة
» لعبة wing over israel بحجم 92 ميجا فقط وكاملة وتحكى حرب الطائرات يلا حارب اسرائيل
رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Emptyالأحد يوليو 20, 2014 11:04 am من طرف momo

» شركة الندي شركة تنظيف بالرياض | شركة نقل العفش بالرياض | خدمةمكافحةالحشرات والافات
رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Emptyالسبت ديسمبر 28, 2013 7:47 pm من طرف yassminhassan

»  قطاعه الخضروات والفواكه العجيبه نايسر دايسر Nicer Dicer Plus
رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Emptyالأربعاء ديسمبر 25, 2013 5:16 pm من طرف yassminhassan

» كورسات التنمية البشرية|دورات تنمية بشرية|دبلومة تنمية بشرية بشهادة معتمدة
رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Emptyالأربعاء ديسمبر 04, 2013 2:10 pm من طرف yassminhassan

» English conversation
رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Emptyالأربعاء ديسمبر 04, 2013 2:09 pm من طرف yassminhassan

» دورات انجليزي|كورسات انجليزي|دبلومة الانجليزية 12مستوي ب300 جنية
رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Emptyالأربعاء ديسمبر 04, 2013 2:09 pm من طرف yassminhassan

» دورة التسويق الالكتروني|العمل من المنزل|الربح من الانترنت|شهادة معتمدة من جامعة القاهرة
رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Emptyالأربعاء ديسمبر 04, 2013 2:08 pm من طرف yassminhassan

» الرابط معطل ................ لا يعمل .
رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Emptyالثلاثاء سبتمبر 10, 2013 2:45 am من طرف الزائر الأخير

» المهرجان الثالث لمنحة التدريب والتوظيف بجامعة القاهرة
رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Emptyالجمعة يونيو 21, 2013 7:33 pm من طرف yassminhassan

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه

4 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه Empty رسااااااااااااااااااااله بنت لامهاه الأربعاء سبتمبر 02, 2009 3:51 am

Rody

Rody
مشرفة قســـم الضحك والفكاهة

دخلت ألأم غرفت بنتها ومعها عصا وجزمه عشان تضرب بنتها اللي رسبت ؟

طبعا مالقت البنت ولقت-------->رساله--------فتحتها الأم ..

اسمعي يا ماماانا متزوجه من شهور وانتوا ماتعرفوش

وانا حامل و هاجرت مع زوجي لجزيره في الهند ومش عاوزه اجى أبد!!!

وانسو أن لكم بنت !!

ملاااااحظه /زوجي مدمن وقاتل وأول ماطلع من السجن تزوجته عرفي ...

مع تحيات :بنتك أقصد اللي كانت بنتك.

ماما نسيت أقولك بقيت الرساله في المطبخ ..

وراحت الأم المسكينه للمطبخ وهي تبكي

وتتحسر على بنتها

ولقت باقي الرساله!!!!!!!!!!!!

يماما انا بكذب عليكى أنا لاني متزوجه ولا شي بس عشان تعرفي ان الرسوب مش مصيبه

وتحمدي ربنا اني ماعملتش شي مثل اللي كتبته لك في الرساله الأولى

وتتوبين من جلدي كل سنه!!

أقول:انا في بيت جيرانا ام ناصر وبرجع بعد العشاء .................

وان لقيت العصا في البيت والإحاولتي تضربينيي هسيب الدراسه للابد.

سمعتي ياماما يله روحي ريحي بعد اللى حصل ده

وأنا هاجي بعد شوي .....

espaniole

espaniole
المدير العام
المدير العام

ههههههههههههههههههه

https://facetook.alafdal.net/index.htm

Rody

Rody